مشاور وزیر و رئیس مرکز روابط عمومی و اطلا‌ع‌رسانی وزارت جهاد کشاورزی،
نقش روابط عمومی در روایتگری ابرعملیات تأمین امنیت غذایی کشور

تاریخ انتشار : 1403/09/10 - ساعت انتشار: ٠٧:٣٣ - گروه خبری : اخبار استان

مشاور وزیر و رئیس مرکز روابط عمومی و اطلا‌ع‌رسانی وزارت جهاد کشاورزی، تولید و تامین 130 میلیون تن محصولات کشاورزی را عملیاتی بزرگ در تامین امنیت غذایی کشور دانست و گفت: وظیفه روابط عمومی‌های حوزه کشاورزی، روایتگری تلاش‌های انجام شده در تأمین امنیت غذایی 90 میلیون نفر در کشور است.

مشاور وزیر و رئیس مرکز روابط عمومی و اطلا‌ع‌رسانی وزارت جهاد کشاورزی، تولید و تامین 130 میلیون تن محصولات کشاورزی را عملیاتی بزرگ در تامین امنیت غذایی کشور دانست و گفت: وظیفه روابط عمومی‌های حوزه کشاورزی، روایتگری تلاش‌های انجام شده در تأمین امنیت غذایی 90 میلیون نفر در کشور است.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت جهاد کشاورزی به نقل از شرکت بازرگانی دولتی ایران (مبدأ)، سیدسجاد حسینی در همایش مدیران روابط‌عمومی‌ این شرکت با تأکید بر این که آنچه در مجموعه بزرگ وزارت جهاد کشاورزی اتفاق می‌افتد، تامین پایدار امنیت غذایی است، گفت: تبیین عملکرد کارکنان خدوم وزارت جهادکشاورزی و نزدیک به ۵میلیون خانوار کشاورز و تولیدکننده محصول کشاورزی نیازمند جنبش جهادی است.

وی به تلاش دولت برای ارتقای ضریب خوداتکایی و استقلال غذایی جامعه اشاره کرد و افزود: رسانه‌ها باید موضوع تامین امنیت غذایی کشور را با توجه به تنگناهای تحریم و استیلای برخی کشورها با ابزار غذا در عرصه بین‌المللی، به درستی روایت کنند.

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت جهاد کشاورزی، رویکرد این مرکز را حرکت از روابط عمومی سنتی به روابط عمومی آنلاین و نوین برای ارتباط هرچه بهتر و بیشتر با جامعه هدف اعلام و خاطرنشان کرد: سیاست جدید روابط عمومی، مساله‌محوری است و در کنار فعالیت تارنمای رسمی وزارت جهادکشاورزی با‌ راه‌اندازی مجدد خبرگزاری ایانا به عنوان خبرگزاری تخصصی کشاورزی از همراهی و همکاری روابط عمومی‌ها در سطح استان‌های کشور استقبال می‌کنیم.

وی در خصوص ساختار سازمانی روابط عمومی‌ها در این وزارتخانه گفت: برای ایجاد انگیزه در همکاران ستادی و استان‌ها، اصلاح و تغییر ساختار روابط عمومی‌ها را در دستور کار قرار داده‌ایم.

 

نسخه چاپی

ارسال به دوست

 


خروج




-->